Nuffnang Ads

Saturday, December 18, 2010

Roti Gardenia..Choco Raisin n Butterscotch...

Choco Raisin..

Butterscotch..
Stok roti gardenia ni memang akan ada kat rumah aku la.Tapi 2 jenis roti yang aku slalu beli ni dia selang 2 hari berganti.Maknanya takkan ada serentak la. Strategi baik punya.. Dua-duanya memang best. Kalau beli ni,tak yah nak sapu marjerin ke kaya ke..Makan gitu je lagi sedap..kenyang lak tu. Harganya pun memadai la..RM4 je.Dalam nya ada kismis. Kebetulan plak,smalam aku beli majalah Harmoni. Dalamnya bahagian selera Anak,ada topik Kismis,tinggi khasiat. Bila aku baca artikel tu,terpikir la nak tulis kat blog aku ni. Bagus sangat untuk pengetahuan..Memang terbaik la roti ni...fuhhhh sedap. :) Slalu cepat abis.. makan gitu je sampai tak sedar abis..

0 idea dari anda:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...