Nuffnang Ads

Wednesday, December 8, 2010

SALE lagi....


Pics from http://www.jakel.my/

Hari sabtu yang lepas,aku ke Jalan TAR n tujuan utama adalah untuk ke JAKEL.. Saje je jalan-jalan cari pasal. Masa time tiba sana, orang tak la ramai,biasa je. Masuk je..penuh dengan iklan half price..Memang syiok ye..Ronda aras bawah dulu..memang rambang mata..dah sudah membayar ..naik ke aras 1 lak. Ini lagi best. Kain kapas yang mana masa dulu aku nak beli..berkira-kira tengok poket.La ni memang berbaloi beli. Bayangkan la..harga yg semeter RM58 boleh dapat RM29 je..Apa lagi..pilih la.Pejam mata je bayar. Bukan slalu kan. Kain kapasnya memang la first class. Takkan renyok seribu atas mengecut k kain nya.. Kalo tak sale,memang aku tak beli la. :) So, aku bawak balik 4 pasang kain je. Mungkin pas ni akan g lagi kot. Selagi sale tak abis..ada je yg nak dibeli.

Masa aku dok belek-belek kain tu,ada la sorang pmpn ni..memang la cantik.Aku tengok dia dok pilih-pilih kain n ada la salesgirl yg dok layan dia. Memang cun yer.Tetiba kan..aku bleh dengar suara jantan yg kuor dari mulut dia.Terperanjat aku..hahaha,gelak dalam hati je  la.Pakaiannya mak oooiii.Seluar pendek ketat.baju t-shirt.Kasut tinggi seii...Memang nak toleh 2,3 kali la..Rupa-rupanya nyah ko..Dia tak de perasaan pun..lagi dia cakap banyak ada la..Dia suka kalo org toleh-toleh tgk dia.. Boleh dia kata kat salesgirl tu nak buat baju kurung g keje..Hahaha..Manusia,manusia..Orang macam ni kan memang ramai kat bandar-bandar besar ni kan..Aku je yg jarang nampak.

Kebetulan g hari sabtu, so pasar malam pun dah ada yg buka gerainya. Bila time kuar je dari Jakel(Ada kat dalam Jakel je nak dekat 3 jam yer.Tak perasan pun masa tu berjalan.Patut la lapo perut). So, sambil-sambil jalan nak g parking keter,cuci la mata ni skali. Tgk umat manusia ramai betul la hai...Tak larat aku nak jalan lagi. Hmm dok kat KL ni,kalau tak kuat iman..poket boleh koyak rabak..Kalau nak tahu info bebanyak pasal sale ni..g la klik sini http://www.jakel.my/

Jakel..aku akan terjah mu lagi pas ni.. Tunggu yer..:)

0 idea dari anda:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...