Nuffnang Ads

Thursday, January 20, 2011

Corelle..

Setiap rumah mesti memerlukan set pinggan mangkuk kan.Tak kisah la,jenama ke tak ke. Tapi bagi aku ikut kemampuan la kan.. Jangan pulak bergaya,tapi papa.. No,No,No..Konsep salah tu.Mau makan diri sendiri nanti. Last year,aku ada beli set Corelle dari facebook je..kenal orang yang jual pun tak. Segala transaksi adalah melalui maya n Maybank sahaja..Ikut naluri la,boleh percaya orang ni.. Harganya amat murah berbanding kalo g kat Jusco n Parkson..

KENAPA AKU NAK CORELLE????
Pinggan ni ringan, aku suka sangat. Memang la mahal..tapi berbaloi-baloi..
First set yang aku beli ari tu ialah SECRET GARDEN from USA..Macam gambar bawah ni. Cuma aku tak beli la mug tu.Set aku beli tu, 6 pinggan makan, 6 piring besar, 6 piring kecik untuk kuih dan 6 mangkuk.. Dengan harga brape ntah. Kalau tak silap RM400 je kot..
SECRET GARDEN

Tapi skang ni ada satu kedai, iaitu Kedai Corelle Ku, ada buat promosi lagi la banyak murah..Aku ingat nak tambah koleksi set SECRET GARDEN aku.Tapi Tuan kedai jual set sebanyak 76 pieces dengan harga RM737.50. Murah banyak sangat tu.. Tapi ada gak koleksi lain yang cantik2..

MUNGKINKAH INI???
CAMELIA

ATAU INIKAH???

SPRING PINK
ATAU INI???
PRETTY PINK

OR...
NEO LEAF
ATAU YANG INIKAH????
CHUTNEY

Hmm kalau ikut hati,yg gambo pertama tu la rasanya yg lebih aku nak amik..
Gambar-gambar ni aku amik dari website CORELLE dan juga facebook KEDAI CORELLE KU

0 idea dari anda:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...