Nuffnang Ads

Wednesday, February 23, 2011

Barang dah dapat..

Hi,/hihi..Sebelum ni kan aku ada cerita pasal abang posmen suka barang aku eh..Aku kol customer sevice Pos Malaysia iaitu 1 300 300 300..Aku tanya status barang aku..Ini pun pendapat dari kak June aka tokei kedai KIMISONWEB..dia yang kata,cuba tanya dulu dekat mana barang tu dihantar..So, Hari ni,aku dah pergi sendiri kat pejabat pos dan cek status barang aku..

Ada ke..dia tanya mana surat..Dah la dia yang tak bagi,dia  marah kita plak..Lama gak dia cari berpandukan tracking number yang aku bagi tu..Isshhhhh geram betul.. Lepas jumpa tu, lega…Rasa nak marah je..Dah la simpan lama..Bukan nak kol ke tanya..buat diam je…

So,ni la barangnya..
Inner Neck Cover..
Harapnya ni kali terakhir la posmen buat hal..Macamana aku nak order barang online macam ni??
 

2 idea dari anda:

leyzajamil said...

ini la antara sebab sy tak yakin nak beli barang by online..untung sampai -.-'

Nur Hanani said...

@leyzajamil

Itu la.tapi biasanya ok je..posmen yang lain kot..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...