Nuffnang Ads

Thursday, February 10, 2011

Blu Cotton Organic Bamboo Velour Cloth Pads..


Hi, /hihi 
Hari ni nak story pasal bungkusan yang aku terima semalam..Sebelum ni aku ada buat entri mengenai CLOTH PADS kan.. Sesape yang nak tahu lebih lanjut pasal Cloth Pads boleh la baca kat SINI.
Kalau tengok dari gambar kat atas ni, cantik kan.. Kain nya memang lah sangat best. Cun giler..Harganya cuma RM84.50 sahaja.

Jom tengok lagi gambar belakang nya plak..



Yang aku beli ni saiz paling besar la.Untuk overnight. Kalau tengok gambar, boleh nampak kesedapan kainnya.Macam sutera gitu..Sedap la kalau pakai ni. Selesa gamaknya.. Itu lah keistimewaan Organic Bamboo. Kainnya lebih senang nak cuci, tak akan nampak stain nya. Masa first nak basuh tu, kena rendam dulu dengan air biasa selama 1 atau 2 minit je. Ni sebab nak bagi lagi banyak serapan bila kita guna nanti. Lepas tu cuci plak dengan intimate wash, perah-perah dan jemur.. Warna kainnya takkan luntur la.. Suka suka suka.. Berbaloi beli.


Untuk bulan Februari ni ada promosi kalau beli lebih dari 2. Harga untuk barang yang kedua akan dapat less 5% dan akan dapat free gift. So kecik tu ialah pantyliner..Cantik kan.. Jenamanya BluCotton. Pernah masuk suratkhabar dah ni.




Lepas dah basuh, kering, aku akan simpan dengan cara macam gambar kat atas ni. Lipat memolek dan butangkan dia. Sonang baitu..(bahasa apa lak aku guna ni).
So, apa lagi..try looo....


0 idea dari anda:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...