Nuffnang Ads

Friday, February 18, 2011

Featured Posts dari Innit by Nuffnang...

Hi. /hihi. Hari ni aku nak cerita mengenai "Featured Posts" dari Innit by Nuffnang. Ingat lagi tak entri aku sebelum ni pasal 6 MAKANAN TERBAIK, KULIT SIHAT.. Haa bila aku sign in Innit..aku tengok, entri aku pasal tajuk tu dah dalam senarai Featured Posts di bahagian atas tu..Jumlah ahli Nuffnang yang baca pun hanya 13 orang sahaja.(Jumlah ni setakat jam 6 petang semalam).Tapi yang aku perasan dalam senarai tu.. aku sorang je ahli orang melayu. Yang lain, chinese la..So, aku nak letak kat sini untuk catatan buat diriku lepas ni. Entri pertama yang mendapat tempat. Kesian aku kan..Hahaha /wahaha


Lihat pada ruangan bertanda merah tu.
Ni mesti teruja nak tahu pasal makanan apa yang kita makan boleh mendapatkan kulit yang sihat.(teruja ke??.mungkin tak kot..biasa-biasa aje) Oleh itu, jom la sama-sama kita kongsi informasi..


1 idea dari anda:

Rahsia Nuffnang said...

wow! dapat featured post..keep it up! hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...