Nuffnang Ads

Monday, February 7, 2011

Geram Dengan Perangai Cikgu..


Pic dari en GOOGLE
Hi, /hihi. Hari ni aku nak story pasal ketidakpuasan aku sikit la. Hari ni first perhimpunan sekolah lepas cuti lama.Dan aku merupakan guru bertugas pada minggu sebelum cuti ni. Sepatutnya aku bukanlah yang kena memberi ucapan guru bertugas mingguan.Kerana aku bukan ketua. Tetapi disebabkan oleh guru yang sepatutnya menghilangkan diri, (Gara-gara tak nak bercakap) aku plak yang menjadi sasarannya. Memang geram. Padahal dia ada datang. Macam-macam perangai la. Nasib baik aku ni no hal je..Padahal tak tahu nak cakap apa. Masa tengah nyanyian, ikrar dalam fikiran tu mula la buat point-point dalam kepala.. Nasib la ok je.. Geram dengan sesetengah perangai cikgu ni. Adooyaaiiiii.... /XD


0 idea dari anda:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...