Nuffnang Ads

Friday, February 25, 2011

Janji Manismu..Mana hilangnya?

Hi,/hihi. Kali ni aku rasa macam ditipu je..Bila diperlukan khidmat kita ni...pelbagai janji manis ditaburkan. Selepas segala masalah nya dah selesai..Janji tinggal janji je..Jadinya sekarang ni,aku nak tuntut janji-janji manis itu...


Jom hayati lirik lagu ni..

Oh dunia ini
Penuh kepalsuan
Oh mungkinkah tiada
Keikhlasan
Apakah ini
Suatu pembalasan
Ku sedar kebesaranMu Tuhan

Aku bagai seorang
Kembara jalanan
Terumbang ambing
Di lautan gelora
Mencari kebahagiaan
Dahan untuk menumpang kasih
Mungkinkah suratan
Hidup kau selalu keseorangan

( korus 1 )
 
Hati membeku mengingatkan
Kata janji manismu... oh...
Ku dilambung angan-angan
Belaian kasih sayang suci darimu
Oh kejamnya

( korus 2 )

Lidah tidak bertulang
Ucapan cinta menghiris kalbu
Ku kan pergi membawa diri
Cinta di hati terkubur lagi

Tidak ku fahami
Mengapa terjadi
Peristiwa pahit mengguris hati
Jalanan hidup ini
Sudah tertulis
Kutempuhi dengan kesabaran
Kusedar kebesaranMu Tuhan...


Mendalam sungguh lirik lagu Janji Manismu by Aishah ini. Tapi dalam situasi aku,bukan dalam alam percintaan..Tapi yang lain yer... /floor Aku akan cuba untuk tuntut hak aku dan janji yang dah ditaburkan kepada aku...


Pernah tak korang kena macam aku?Janji tinggal janji???(Macam tajuk lagu KRU plak kan..)


2 idea dari anda:

Chekgu Azrine said...

salam perkenalan cikgu..

keep in touch ye..kebetulan kita sama2 bdang

dah follow awak..:-)

Nur Hanani said...

@Chekgu Azrine

ok,salam perkenalan juga..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...