Nuffnang Ads

Saturday, February 12, 2011

Katalog Tupperware 2/2011..



Hi, /hihi


Semalam pergi ambik katalog Tupperware yang baru. Mula dari 14 Februari sampai 31 Mac 2011..Best betul tengok. Banyak gak ada less.. Tapi produk yang utamanya untuk katalog ni ialah water filter nya.. Haaaa tengok macam yang dalam gambar kat atas tu.. 

Rasa-rasanya bertambah lagi la koleksi Tupperware aku lepas ni. Ada tak sesape nak beli barangan Tupperware, tapi bukan ahli???? Kalau nak,boleh guna Nombor Ahli aku je..Aiman tak kisah.. Aku pun bukan lah penjual..Jadi ahli pun untuk tolong akak  aku yang nak buat berniaga Tupperware. Disebabkan aku ni memang kaki membeli barangan ni,so aku ok je.. Sebab tu lah,blog aku ni banyak gak citer pasal beli dan barangan Tupperware dengan barang-barang secara online..

6 idea dari anda:

Zyash said...

Tupperware memang jenama tiptop..Kalau nak bawak bekal balik asrama gune bekas 2..mak akan jerit.."Tupperware aku....g crk bekas lain.." Sentap beb...hehe.
HEARTBEAT Tambah Pendapatan Selain Nuffnang
Lagi RM6.31cen nak Cashout Nuffnang

Nur Hanani said...

yeszaaaaa..mak takut hilang..Kan mahal.:)

♥..cik_mas..♥ said...

kak hanani.. cik mas mengalu2kan kedatangan akk ke gathering cikgu blogger. kalo betul nak dtg, hadirkan diri pd 26 feb kat time square. start 10.30 sampai 4.30 pm... ni fon mas 013-6430623. pape msj kat citu ok :)

Nur Hanani said...

oic..okey cik mas,kalau tak de aral melintang..insyaAllah..:) TQ

ida khairani said...

sama ja mcm mak saya. " tupperware ori tu, amik tupperware lain". ditujukan utk maid yg membungkus makanan utk diberi org.

Nur Hanani said...

@ida khairani

hahaha..sayang sebab mahal dan cantik kan..kalau bagi org,kompem tak dapat balik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...