Nuffnang Ads

Saturday, February 19, 2011

Mee Kari yang meletop..FUHH!!!

/hihi.
Hari ni kan kerja.So balik pun dah malas nak masuk dapur. Apa lagi menyimpang le kat kedai makan Kota Seriemas..Satu kedai yang dekat dengan Mydin kat situ. Sentiasa full house. Walaupun kedainya tak le macam restoran gitu..Tapi disebabkan makanannya yang Fuhhhhh...ramai yang bersusun..(hahaha..bukan orang yang bersusun,tapi kereta bersusun tepi jalan..)



Semangkuk yang besar ni harga RM4.50 je..Tapi boleh dimakan untuk 2 orang yer..

FUHH memang meletops yer..Apa motif letak lada ni??
Sebab mee kari dia pedas,sedap..berasap rasa badan pas makan..


Makanan memang sedap. Lauk asam pedas dia pun meletop. Best sangat..Berbaloi-baloi../wahaha
/bye



10 idea dari anda:

mr_mrs mikko said...

huh..
terliur ngan mee kari lak skrg.. adeh...

Zyash said...

bESTnya..dah lama x makan mee kari tau.

Nava.K said...

reasonably priced for a big portion and look delicious too.

hanani said...

ye,memang best sangat dan berbaloi makan.. Tak pernah lagi jumpa mangkuk mee kari yang besar macam tu..

Kaseh said...

aiseyy apa nama kedai dia..hehe tgh sakit tekak ni takleh layan pedas sgt..tapi dah kecur dah dgr mee kari meletup tuhh..

hanani said...

@Kaseh

Kecur?Kedai tu dekat Mydin Kota Seriemas,Nilai..

anie,Nagoya said...

uuwaaaa....sedap tu.dah kenyang ya?

baru mkntgk gmbo lapo blik.udah...udah...smpn tuk esok

terima ksih sudi dtg keteratak kita.n salam kenal

aisyah ahmad said...

yummy!!best nye mee kari..rase nak terbang ke nilai sekarang jugak..pekena mee kari ni..huhuh

hanani said...

anie> TQ sudi baca.

hanani said...

aisyah> jom lah terbang ke nilai ni.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...