Nuffnang Ads

Tuesday, February 8, 2011

Penatnya tahap tak ingat..

pics dari en GOOGLE


Hi/hihi Hari ni memamg penat sangat. Dah la pagi-pagi yang gelap dah kluar rumah.Kena sampai sebelum jam 7.20 pagi.. Nak mencari rezeki yang halal kan. Dah la hari ni kelas panjang..Perangai pun macam-macam. Sabo je la.. Petang plak ada aktiviti kokurikulum sukan dan permainan. Aduhh.. Kalau mula terus jam 2.30 petang kan bagus. Ni tak,nak kena tunggu sampai jam 4 petang. Kalau nak balik rumah,memang alamatnya tak datang balik dah. Rumah jauh kan.Dari buang minyak dan duit tol..elok la tunggu je kat skul, buat keje apa yang patut untuk disiapkan.. Lepas tu, nak menunggu sampai 5.30 petang plak. Amat la penat tahap gaban. Otak dah tak dapat nak berfikir dengan duduk tengah panas..OOOOhhhhhh tidak.. Perjalanan nak balik rumah tu,rasa macam dah terpejam-pejam biji mata ni menahan ngantuk.. Esok ada lagi.ntah pukul berapa la plak aku sampai rumah.. /hmm

2 idea dari anda:

Mr. Swift said...

Haha sampai camtu sekali. :D


Mr. Swift Currently Posted : Email Kontroversi Dari Lisa Surihani!

Nur Hanani said...

Macam tu la pengorbanan seorang guru yang kadang-kadang orang lain tak nampak.. Bukan mudah ye nak pegang amanah ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...