Nuffnang Ads

Sunday, February 13, 2011

Rehat ke cuti ni? Tak pun..

PIC DARI SINI
Hi, /hihi. Bila tiba je hari Jumaat semua yang bekerja suka..Sebab esoknya cuti kan. Bila masuk je hari Ahad ni..rasa sekejapan je masa berlalu. Esoknya Isnin kan kerja.Cuti, tak semestinya kita tak buat kejer apa-apakan. Masa cuti ni la nak kemas rumah, basuh baju, lipat baju, gosok baju dan segalanya lah.. Dah boleh rasa dah macamana keadaan surirumah sepenuh masa. Sape kata surirumah ni tak penat kerja nya?? Silap besar tu..Bila asik dengan kerja je..tak menang tangan macam gambar kat atas tu. Kaki, tangan smua kena guna buat kerja. hahahaha...Tup tup tengok jam dah nak malam..Adooyaaiiiiiii rasa malas je.../omg
 

2 idea dari anda:

Zyash said...

Amik maid je la kak..
hehe..Semua kelakar..
HEARTBEAT

HEARTBEAT Tambah Pendapatan Selain Nuffnang

INCOME HEARTBEAT SETELAH 2 HARI

hanani said...

@Zyash

wahhh nak amik maid buat pe.. Tak kuasa akak eh..Nanti masalah lain plak datang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...