Nuffnang Ads

Tuesday, February 22, 2011

RON95 pulak nak naik harga???


Hi,/hihi. Ni baru jap tadi aku dengar berita TV3 katanya Kerajaan mungkin tidak akan menaikkan harga minyak RON 95 pada waktu yang terdekat. Ini disebabkan harga mentah bahan tersibut meningkat naik lagi.. /omg. Kerajaan masih lagi mahu memberi subsidi minyak pada waktu ini..Tak tau la masa akan datang nanti macamana..


Janganlah dinaikkan harga minyak ni..Aku dah la perlukan kapasiti minyak yang tinggi untuk pergi kerja..Tunggu la aku pindah nanti,baru le naik..Itu pun kalau boleh jangan la..Sian la kat rakyat mu ini..


2 idea dari anda:

sawn said...

Rasanya kalau ada keluar berita... tak lama la tu.

Nur Hanani said...

@sawn

betul la tuuu..tak lama lagi naik la..:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...