Nuffnang Ads

Saturday, February 26, 2011

Top 10 Gajet 4G popular..

Hi,/hihi. Hari ni kita tengok apa gajet 4G yang popular sekarang ni..
  1. iPhone 4 (ini gajet paling popular di dunia)
  2. Dell Streak 7 4G
  3. Sony Ericson Xperia Arc
  4. Yes Buzz 4G
  5. HTC Evo / Evo Shift 4G
  6. Samsung Epic Galaxy S
  7. Samsung Infuse 4G
  8. MyTouch 4G
  9. HTC Inspire 4G
  10. LG Revolution 4G
  11. Motorola Atrix 4G
Jom tengok antara gambar gajet 4G :
Dell Streak 7 4G
HTC Evo / Evo Shift 4G
Yes Buzz 4G

Yes Buzz 4G
MyTouch 4G



Samsung Epic Galaxy S



LG Revolution 4G

Data-data diatas dari Majalah PC bulan Mac 2011..
All pics dari En. Google. 

8 idea dari anda:

faiz said...

takde satu pon ade...heheh

samizul.net said...

Majalah PC bulan Mac 2011 dah keluar..? Tak ingat ni dah beli ke belum, ehe.. Genap dah setahun membeli majalah ni.. ^^,

Nur Hanani said...

@samizul.net

Memang dah lama keluar. Saya memang beli tiap keluaran Majalah PC. Memang best kandungan dia. Up to date..

asybedazzle said...

dell streak 7 tu mcm ipadkah ?

Mohd Bahtiar said...

iphone4 xbagus maner la...kalu call lame2 mst mati..adeh..better pakai HTC

Eichi Katsu said...

HTC Flyer tp bkn 4G la..pkai 3G suda.. Malaysia nye 4G x nk ikut spec USA,klu x mmg da byk fon ni msuk Malaysia..

Nur Hanani said...

@Eichi Katsu
ooo ye ke..tq la sharing this info.. :)

Nur Hanani said...

@Mohd Bahtiar
tapi ramai yang pakai iPhone ni.. :) trend semasa kot kan..saya lagi suka nokia lah.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...