Nuffnang Ads

Sunday, March 27, 2011

5 artis wanita paling seksi..

Hi,/hihi
Seksi ke seksa melihatnya???

 
Metro Ahad telah menjalankan satu kajian bagi mencari ‘5 Artis Paling Seksi’ tanah air melalui laman web rasmi Kumpulan Harian Metro, MyMetro, bermula 7 Mac lalu.

Pilihan lima artis paling seksi dan panas itu membabitkan 29 selebriti wanita dalam negara dan senarai lima yang teratas ialah :
1.Fasha Sandha
2.Rozita Che Wan
3.Zila Bakarin
4.Rebecca Nur
5.Jue Aziz

Apa pendapat korang?Wajar ke sampai buat kajian mengenai artis paling seksi ni??
Nak baca lagi?Klik SINI.
/bye





13 idea dari anda:

~~Ticer Wann~~ said...

benda picisan cm ni yang dorang nk wat kajian sekarang ni.... donia donia...

halila Ibrahim said...

macam2 la...

apisv2 said...

rozita che wan biasa je..xseksi bg aku;p

Nur Hanani said...

@~~Ticer Wann~~
itulah,orang sekarang ni suka kalau publisiti murahan cam ni..

Nur Hanani said...

@apisv2
ye ke tak seksi?seksa kot kan??

mkhafiz said...

seksi ke? bese je tngok nenek2 kat kg bkemban gitu.

Zyash said...

Seksa la diorg kat akhirat nanti...kesian sangat..tu je la yg mampu dikatakan...huhuhu

alexa yussida said...

baik kaji al quran dari duk kaji benda yg bawa dosa mata nih..seksa aih

Kancilbiru said...

tak dak keja betoi dorang ni...

Nur Hanani said...

@alexa yussida
yer betul tu...sokong. :)

mfadhlan said...

fasha sanda seksi ke?...aku vote rozita je...

Nur Hanani said...

@mfadhlan
Fasha tu seksi apa. Rozita pun seksi.. meletup.. :)

Suterakasih© said...

blog anda menarik sehingga saya berminat untuk copi dan bagi krdit entri anda...senang2 singgah ke blog saya http://suterakasih52.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...