Nuffnang Ads

Tuesday, March 15, 2011

BEN ASHAARI : BLOGGER IKUT NEGERI KELAHIRAN

Hi,/hihi
Ok,kali ni kita join segmen dari blogger Ben Ashaari..

BEN ASHAARI : BLOGGER IKUT NEGERI KELAHIRAN

Sila ceritakan latar belakang anda .. 
Saya dilahirkan di Negeri Sembilan, tapi dibesarkan di Kuala Lumpur. Pendidikan awal hinggalah tingkatan dua, semuanya di KL. Sekarang keluarga menetap di Johor. Bila ayah dah pencen..balik kampung la kan..

Profesion anda sekarang ? 
Sekarang ni saya bergelar seorang pendidik yang mengajar anak didik saya berkaitan dengan grafik.

Blog favourite anda .. kenapa ? 
Saya suka baca semua blog tapi yang special sikit, of coz la Blogger Jutawan kita..Redmummy.com. Sebab apa? sebabnya blog redmummy ni gaya tulisan dia berbeza...sempoi. Blog-blog lain pun saya baca juga.. Semua blogger yang follow blog saya, saya akan baca tiap kali diupdate..Ini bertujuan untuk hargai  mereka kerana menjadi follower saya. Blog lain yang saya suka baca macam blog Eyriqaz, blog blogger Ben.. Ni antara blog lelaki yang banyak ilmu saya boleh timba..

Blog yang anda tak suka nak masuk .. kenapa ? 
Saya kurang minat masuk blog yang banyak aksesori..penuh widget dan yang berlagu-lagu. Sebabnya lambat, dah la saya guna berukband dan kalau saya online malam-malam..tetiba ada lagu..terperanjat katak jadinya..Pernah berlaku banyak kali. Terus tutup sound kat laptop.Takut,tiba-tiba dengar suara yang kuat..

Impian anda terhadap blog anda ..
Saya impikan blog saya ada pembaca yang setia dan suka berkongsi pendapat dengan saya..Tak nak yang suka hentam tapi hentaman yang di bagi tu tak membina langsung. Boleh komen,tapi bagi la idea atas komen yang dah bagi tu..Betul tak?

/bye






8 idea dari anda:

ewanrani said...

ewanrani jugak blogger johor..
mari blogger johor kite bergabung..hehe

http://ewanrani.blogspot.com/

nadiemsharmz said...

salam..jln2 dari segmen incik BA n folo jugak...

jom jengok cni lak ;;;;

http://nadiemsharmz.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-blogger-ikut-negeri.html

man yusoef said...

Johor tu kat mane? hehe..sy orang batu pahat

erinn kechiik said...

hi singgah jenguk blogger dr jb..

http://rinnkechiik.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-blogger-ikut-negeri.html

Nur Hanani said...

@man yusoef

kat belah-belah muo..

Nur Hanani said...

@erinn kechiik

TQ singgah blog ni..jemput datang lagi. :)

Kei Seichi said...

salam perkenalan dari orang melaka...
datang dari belog abg ben...
jemput la singgah ye...=)

http://geekzster.blogspot.com/

pRiNCe said...

slamt berknalan..
prince blogger kl...
lau sudi jengukla blog sy yg buruk n newbiee ni ye...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...