Nuffnang Ads

Monday, March 21, 2011

Buffered Earning DiGi iPhone 4 LB ; BE kedua dalam bulan ni..

Hi,/hihi
Alhamdulillah..dalam masa 10 hari dan seminggu aku bercuti ni..aku dapat juga buffered earning yang kedua dari Nuffnang..iaitu DiGi iPhone 4 LB.. Thank you Nuffnang..



Kalau korang berminat nak gunakan iPhone.. DIGI ada pelan yang menarik untuk anda..Nak tahu lebih lanjut..klik aje kat iklan yang akan keluar di kanan, atas atau bawah ni..

Klik  DiGi iPhone4 untuk maklumat lebih lanjut..

/bye





7 idea dari anda:

saya_arief said...

tahniah2.
:D

nuriz said...

murah rezeki :)

Nur Hanani said...

Alhamdulillah.. :)

alongxp said...

tahniah...sy jeles ngan kamu... :( sy xdpt lg... sob...sob...

Nur Hanani said...

alongxp> jangan jeles..akan dapat nanti..saya pun baru juga dapat BE ni..

ckg.fidah said...

tu sume hasil usaha akak wat blog gak kan..sy sedang berusaha nak wat blog..cam akak.cam redmummy. :)

Nur Hanani said...

ckg.fidah>jom sama-sama kita berblogging :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...