Nuffnang Ads

Tuesday, March 22, 2011

Happy Birthday to you...

Hi,/hihi
Semalam, lepas balik dari sekolah..aku terus ke Tesco Nilai..Sepanjang dah berminggu-minggu Tesco ni dibuka, baru kali ni berkesempatan nak singgah. Tujuan utamanya nak cari kad birthday.. Sebab malas nak cari kat tempat lain..so rembat je lah yang ada di depan mata..

Bila dah banyak sangat pilihan, tak tau pula nak pilih yang mana satu..

So,ambil jelah yang ni. Siap ada CD lagu pulak tu...


Lagu dalam ni semuanya cover version. Biasanya, kad berlagu.. Kali ni diletakkan CD pulak. Sape plak yang nak mendengarnya.. Macam kanak-kanak tadika pula lagunya..kelakar pulak.. Nak kena bagi kat cikgu tadika lah..boleh diorang dengar nanti..

Kad ucapan jelah yang sempat dilayangkan dulu. Nanti kita buat makan-makan pulak ye..
/bye





4 idea dari anda:

syairahmohdanuar said...

cam comel je kad tu.hehe :)

Nur Hanani said...

memang comel pun.. :)

fizalinolie said...

Ha'ah kan mcm menarik jer kat tu... Hehehe, slmt berkenalan awak :)

Nur Hanani said...

kad yang menarik untuk orang yang menarik. hahaha :) selamat berkenalan juga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...