Nuffnang Ads

Friday, April 1, 2011

Korang dah kena ke pagi ni?

Hi,/hihi
Hari ni 1 April 2011..Hari yang selalu dinantikan oleh golongan remaja..Hahahaha..Sape yang dah kena April Fool pagi-pagi ni? Ada yang buat lawak, tak dapat diterima..ada yang nak mainkan orang, tak berjaya.. Ataupun korang dah terkena?


Aku paling tak suka kalau orang nak buat April Fool ni dengan buat cerita yang tak masuk akal..Please yer..jangan lakukan. Tak elok diamalkan..Ini bukan budaya orang melayu beragama Islam..
/bye




2 idea dari anda:

huNNy said...

ai...xsuke jugak april fool ni..tyme2 sek slalu je kena..haha..

Nur Hanani said...

@huNNy
memang kan..kita yang ingat betul,rupanya tipu belaka.. :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...