Nuffnang Ads

Friday, March 25, 2011

Roscani ku buat hal laaaa...

Hi,/hihi


Nape  la Roscani buat hal pula..susah la tak de dia..Hidup rasa tak sempurna bila dia tak de. Semalam dah hantar pergi masuk wad Hospital Seremban..Menurut kata doktornya, mungkin mengambil masa sebulan untuk Roscaniku duduk diam kena rawat dalam wad..Huhuhuhuhu..sedihnya..nasib baik ada warranty lagi..

Nampak gayanya, kena mulakan pencarian yang baru la pas ni.. Aku tak leh lah kalau tak de jam tangan ni.. Lagipun, tak pe laa, beli je lah yang baru. Ingat nak beli yang sempoi-sempoi  je.. Rasa nak survey Swatch, Alba ataupun Bonia lah.. Jam tangan Bonia yang aku beli masa tahun 2003 (dapat gaji pertama) tu masih lagi elok..Nape la pula Roscani ni buat hal. Geram betul lah..Beli mahal, kualiti kureng..

Jomlah cari satu hujung minggu ni.. Tolonglah bagi cadangan..jam tangan apa yang tahan lama???
/bye




2 idea dari anda:

amry said...

saya pakai vincci jer.rm30 henggit...rasanya dah 3 tahun jam tu..kenangan tuuuuuuuuu.....kalau rosak,kan kusompan seumur hidup..oh... :)

Nur Hanani said...

@amry wow bagus tul jam Vincci tuuu..murah, tapi tahan lama gak kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...