Nuffnang Ads

Sunday, March 13, 2011

Saya Mahu Keychain Sunway Lagoon dari Eyriqazzz.Com

Hi,/hihi
SAYA MAHUKAN KEYCHAIN SUNWAY LAGOON DARI EYRIQAZZZ.COM
Saya mahu keychain Sunway Lagoon dari Eyriqazzz.Com..kerana saya memang pengumpul keychain dan juga fridge magnet. Kalaulah saya menang..bertambah lagilah koleksi saya..Bestnya..Nak pergi ke Sunway Lagoon lambat lagi la..Kalau dapat free lagi best kan.. Saya nak.... :)
 /bye 
 


1 idea dari anda:

blackrosehunter said...

[div id="google_translate_element"][/div][script]

function googleTranslateElementInit() {

new google.translate.TranslateElement({

pageLanguage: 'ms',

includedLanguages: 'ar,zh-CN,zh-TW,nl,en,tl,fr,de,hi,id,it,ms,ru,es,th,vi'

}, 'google_translate_element');

}

[/script][script src="http://translate.google.com/translate_a/element.js?cb=googleTranslateElementInit"][/script]



try pastekan kod atas ni dekat add gajet lam page element..


p/s: gantikan [ dengan < dan ] dengan > lam kod tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...