Nuffnang Ads

Tuesday, April 26, 2011

Cadburry Chocolate My Mydin..

Hi,/hihi
Suka makan chocolate tak? Hantu coklat? dah jadi macam kanak-kanak pula la aku ni.. Tambahkan lagi kalori dalam badan..huhuhu..








Masa nak pergi rombongan sekolah Ihsan hari tu, dia kata nak bawa coklat..jadinya pergi lah beli dekat pasaraya My Mydin Bangi Seksyen 7..Dalam banyak-banyak jenama coklat..paling aku suka makan..dah tentulah cadburry.. sedap sesangat.. Ni join dengan Ihsan la ni..hahaha..mata dia nampak je kalau makanan-makanan macm ni..

Ini bukan salah pihak sekolah atau makan kat kantin sekolah kalau ada kanak-kanak yang obesiti.. Semuanya bermula dari rumah..Kalau kat kantin sekolah tu, makanan yang dijual dalam jumlah yang sikit je..Bila balik rumah, minta mak goreng nuget lah, ayam gorenglah..Jadi nak salahkan sape kalau anak obesiti? Salahkan sekolah? Tak patut.. Betul tak?

Korang rasa sebab apa kanak-kanak sekarang ni obesiti?

/bye


6 idea dari anda:

Cute MuM said...

cute mum selalu gak beli barang dania kat mydin situ..
tak tahu nak salahkan siap kalo anak-anak obesiti..
huhu,,

MrS. F!zA said...

yup! kita pon suka cadburry.. cadburry bar..

hanani0210 said...

@Cute MuM
oh ye ke..ok gak la barang kat mymydin tu kan..Tak yah salahkan sesape..jaga pemakanan anak-anak je..insyaAllah.. :)

hanani0210 said...

@MrS. F!zA
Kalau coklat yang terbaik..memang saya suka cadburry...sama selera la kita. :)

Azueriena Norash said...

suker gakk cukulatt nieee...paling suker cadbury jugakkkk...hehehe....

hanani0210 said...

@Azueriena Norash
ye kan..apa-apa coklat pun..cadburry tetap yang pertama :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...