Nuffnang Ads

Monday, April 25, 2011

Free one drop perfume..Sape nak?

Hi,/hihi


Sebelum ni, aku ada beli 2 kotak one drop perfume. Kotak warna merah hati dengan purple..(masa beli tu perasaan tamak sangat). Dah nak dekat setahun tak jugak habis guna. Pada masa yang sama, siap bagi kat ayah aku 2 botol dengan 1 botol kat mak aku.. Aku ni cepat bosan laa dengan bau-bauan yang sama. Mesti nak ada koleksi 3 botol yang berbeza.



Jadinya, masa dalam kelas grafik..ada seorang pelajar lelaki ni pakai minyak wangi baunya sama macam yang aku ada. Terus aku tanya..mula-mula tak nak ngaku. Lepas tu, aku cakaplah.. "cikgu ada 2 kotak one drop perfume ni.Sape nak?" Hahaha..masing semuanya nak..

Yang kelakarnya..siap ingatkan aku lagi tu.."cikgu,esok bawak tau" hahaha.. Amboi,melaram bukan main lagi..


Haa,esoknya dah datang tanya..aku pun suruh la diorang pilih bau yang mana nak..Yang lebihnya bagi la kat budak kelas yang lain..Bila jumpa je cakap.."cikgu,kitorang pakai one drop perfume". Hehehe..

Sebab apa bagi free? Fikir sedekah je lah..dari tak berpakai,baik bagi pada orang yang nak guna.. Lagipun, aku ada koleksi perfume yang lain..Apa dia? Haaaa ni laa..

Gucci Flora EDP

Lady Million,Pacco Robanne

Tresor in Love, Lancome


Ketiga-tiganya memang wangi.. Sape nak perfume free? Angkat kaki..

/bye


20 idea dari anda:

Cute MuM said...

tgh BW jumpa entri nie..
nak perfume free!!
hihi..

cikgurofidah said...

em ingat nk bg kt kita.hehe

cikgurofidah said...
This comment has been removed by the author.
cikgurofidah said...
This comment has been removed by the author.
cikgurofidah said...
This comment has been removed by the author.
hanani0210 said...

@Cute MuM
YG FREE dah abis bagi student.. :)

hanani0210 said...

@cikgurofidah
nanti-nanti kita buat giveaway.. :)

leyzajamil said...

ntah nani ni, ingt kan td ad bt GA bg odp free ker..hmm terkena lg..hihi

KiD said...

hahahaaaa.. baik punyaaa!!

Zura said...

sy mmg addict ngan perfume....dlm hbag mesti ada perfume..

hanani0210 said...

@leyzajamil
hehehe..nanti2 ada rezeki extra..nani buat GA ye. :)

hanani0210 said...

@KiD
hahaha..memang terbaik :)

hanani0210 said...

@Zura
yer la..sy pun mesti nak simpan dlm beg juga. in case la kan.. :)

@e_da said...

nak jugakkkkkkkkkkkkkk... heheh

hanani0210 said...

@@e_da
hehehe.. :) ok ok..nanti ada rezeki x-tra kita bagi eh.. :)

Bella Enveeus said...

Ahhh I love Tresor! :)

hanani0210 said...

@Bella Enveeus
Tresor ni sweet je bau dia..baru-baru ni i beli Bvlgari pula..hehehe :)

BANIE said...

hahah...x sangka, der gak citer psal sy..hehe...hurmm..nnt bg lg perfume free yer cikgu..hehe

hanani0210 said...

@BANIE
hahaha bani,ada lagi perfume ni..nak ke?nanti-nanti lah :)

dakoris said...

from new friends hehe anyway suka dgn entry ni mula2 nak cari info pasal one drop kotak mana yg best jumpa lak blog ni gelak kjp baca gelagat ank2 murid cikgu...jom blogwalking blog saya salam perkenalan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...