Nuffnang Ads

Tuesday, April 26, 2011

Komik UJANG MOY APO?..

Hi,/hihi
Kalau masa dulu, komik Gila-gila..komik Ujang memang glemer kan..Hanya untuk bacaan ringan dan bagi gelak-gelak untuk senaman muka kan..Bagus juga..Tapi bila umur meningkat..kuranglah pembacaan komik ni..


Iklan banner yang besar ni memang CUN lah..  Besar lak tu..so, snap je la..


Beli komik Ujang edisi 1 Mei 2011 dengan Koleksi ABE..hehehe lawak lawak.. Pandai diorang ni buat bisnes. Kartunis ni memang berbakatlah..cantik je hasilnya..


Ada ke antara korang yang minat baca komik ni? Dulu aku ada juga lah simpan koleksi komik Ujang..tapi ntah kemana perginya. Sekarang ni dah kurang lah baca bacaan ringan macam ni..Kalau sesekali tu ok sangat lah..

/bye


3 idea dari anda:

Nadzirah said...

wah. ujang. mesti pergi pesta buku kan? tak dapat pergi. jauh :( tapi teringat zaman kecik2. makcik ngan pakcik kita suka beli ujang ngan gila2. so, bila balik kg, instead of lepas geram xdapat tengok tv lama2, kumpul ujang n gila2 kat rumah nenek n baca sampai berpinar mata.. hee :) suke !

hanani0210 said...

Aah nadzirah.Pesta buku hari tu pergi.. kartunis ujang pun datang..tapi tak nak tunggu.ramai sangat.. :)sesekali nak juga baca bacaan yang lawak kan.. :)

Anonymous said...

assalam..sy ad koleksi utk letgo..if berminat, sila ke link fb sy yek...tq =]

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1520070127461.2068005.1405778361&type=3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...