Nuffnang Ads

Thursday, April 28, 2011

Laksa PWTC memang terbaik..

Hi,/hihi
Laksa terbaik di PWTC..sebabnya, kuah laksa nya memang penuh dengan kelazatan rasa ikannya. Biasanya kalau kita makan laksa kat kedai biasa..ikannya ala kadar je kan..tapi kat PWTC ni memang terbaik. Puas hati la beli. Siap kongsi makan 2 orang lagi..


Jom tengok menu makanan yang ada untuk hari tu. Tengok pula harganya..Standard la tu kan..PWTC ni kan dah ala-ala restoran dalam hotel gak tu..


Ada banyak gerai kat situ..boleh pilih nak makan apa..Aku pilih nak makan laksa. Tengok mangkuk laksa tu besar tau..puas makan.


Budak yang keje ni muda lagi. Ntah baru lepas SPM apa agak nya tu. Kuah laksanya memang terbaik. Sedap tau.


Ada juga jual bun, roti laa...tapi harganya bagi aku tak berbaloi. RM6 tau. Lebih baik makan laksa atau bee hoon atau nasi goreng..Lagi kenyang perut..


Nilah laksa aku..best kan. Mangkuk besar. Ni makan 2 orang tau. Dua-duanya kenyang makan. Harga cuma RM6 sahaja. Air panasnya aje yang mencekik skit, RM4 untuk satu cawan nescafe panas..


Penuh meja makan kat sini..Ramai gak yang makan. Sampaikan share meja lah..Dia guna meja bulat kan. Untuk aku yang tak ramai ni, kongsi lah dengan mereka-mereka yang nak makan juga. Apa-apa pun memang best makan sini..


Korang makan tak laksa ni? Setakat ni,korang pernah makan laksa yang paling sedap kat mana? Jom la kongsi..

/bye


3 idea dari anda:

rara pinkmafia said...

alahai...terliur...

hanani0210 said...

@rara pinkmafia
sampai sekarang terasa sedapnya kuah laksa dia. :)

oktant said...

Fuhh... terliur gak. Tapi nasib baik baru pekena laksa johor hari tu. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...