Nuffnang Ads

Friday, April 1, 2011

Lisa SuriHani, Tom Cruise dan Katie Holmes..

Hi,/hihi


Lisa Surihani cute,anggun, cantik..Agaknya yang ada nama Suri ni memang cute kot..

Hahaha tajuk ni biar betul..Bukan Lisa SuriHani. Tapi, Suri..anak kepada Tom Cruise dengan Katie Holmes..


Cuba kita tengok gambar ni.."Like mother, like daughter" betul laa..Pandai sangat bergaya. Kecil lagi dah pakai barangan berjenama..Untungnya lah Suri..








Comelnya..Suri..Pandai sungguh dia membawakan pakaian yang dipakainya.. Bak kata orang tua-tua, "mana tumpak kuah kalau tak ke nasi.." Betul tak? Ni kira high maintenance betul ni... 
/bye




9 idea dari anda:

KiD said...

kecik2 dah bergaye... hhweehehe

Nur Hanani said...

@KiD itulah, gaya dengan barang berjenama tuuu.. :)

sabenazakey said...

cute la suri nie,. nmpak sgt besar nnt lagi cntik.

Nur Hanani said...

@sabenazakey
aah kan..dah besar kompem femes..cun ni.. :)

Dang Tari said...

Salam hanani

Comel..mmg comel..masa kecik mesti lag comel..

Nur Hanani said...

@Dang Tari
betul tu. suri ni comel sangat :)

leyzajamil said...

apa lagi da boleh la berangan nak letak nama anak suri jugak lepas ni ye.

Nur Hanani said...

@leyzajamil
Hahaha..berangan dulu lah letak nama anak Suri yer Leyza.. :)

Mommy Razim said...

eheheh… Like mommy like dauter..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...