Nuffnang Ads

Saturday, April 2, 2011

Personaliti mengikut darah..

Hi,/hihi
 
Personaliti mengikut darah ??Oh, aku dalam kategori darah jenis O..Sape yang darah O? Jom baca..

Personaliti Darah O :

  • Bersifatkan individu yang setia dan sabar dan sentiasa yakin terhadap keupayaan dan kebolehan diri sendiri. 
  • Sering bersifat ingin jadi ketua walau dalam apa jua perkara yang ingin dilakukan khususnya yang melibatkan kerja-kerja berkumpulan. 
  • Sekiranya menginginkan sesuatu, kamu akan berusaha untuk mencapai matlamat tersebut walau dalam cara apa sekalipun. 
  • Ada kalanya kamu dikatakan memiliki sifat cemburu yang agak kuat.
  • Selain itu, kamu juga terlalu serius dalam persaingan sehinggakan ianya mampu memberikan tumpuan kepada diri kamu sendiri.
  • Kamu harus bijak mengawal emosi dirimu agar tidak dikuasai tekanan.

Hmm betul ke eh? Korang yang berdarah O..ada tak terkena dengan personaliti diatas ni? Aku, ada lah sikit-sikit..(Hahaha memang kebanyakannya sama lah :( )
/bye




8 idea dari anda:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

haram kita mempercayai ramalan or tafsiran mcm ni..

mungelily said...

sy xtau darah sy jenis aperr??
haha...

anyway eppy blogging..nice to meet your blog..:)
btw kte terjah blog awk..follow juga..niceee blog..blue colour..
hihihihi =)

jemput singgah sini kalau sudi..
http://lilyecah.blogspot.com/

HAJAR hasan said...

hajar darah O. hee~ ada sedikit sme. ;)

Amirrah Zawani said...

tak sure lah darah jenis apa.. tp my mon jenis o.. mybe i pun o lah kot.. hehe!! :)

Nur Hanani said...

@THE LEKAT LEKIT STORY
Aah memang haram,tak de lah nak caya 100%.. :) tapi secara kebetulan, ada yang sama.. :)

Nur Hanani said...

@mungelily
TQ follow saya..Tak tau ke dik, awk darah apa?tak pe,nanti boleh cek.. :)
insyaAllah..akak singgah blog adik yer. :) TQ

Nur Hanani said...

@HAJAR hasan
Kita sama darah eh.. :)

Nur Hanani said...

@Amirrah Zawani
mungkin gak awak darah jenis )..tapi g cek la nanti. Penting gak tau ni.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...