Nuffnang Ads

Monday, April 11, 2011

Tudung lagiii..bukan tudung saji tau..

Hi,/hihi
Dah lama juga aku tak blog kan pasal tudung..Sebelum ni memang selalu juga aku blogshop..Takpun aku ke butik PeralHaya Seremban ataupun Tudung D'Haja untuk membeli tudung. Kerana kelambakan tudung di bilik aku tu, membuatkan aku tak tahu nak simpan mana lagi. So, insaf kejap lah. Tapi bila dah hari-hari guna pakai..jadi cam bosan lak.Asik pakai berulang kali kan..

Jadinya, online lah..cari tudung yang sesuai..Kembali le ke website KIMISONWEB dan beli lagi 2 helai je tudung..Inner tudung dah ada, so bolehlah mix and match kan.. 




Gambarnya kurang jelas sangatlah. Terlebih flash pula. Guna kamera handphone Nokia E72 je kan.. Ok, apa-apa pun, memang best pakai tudung KIMISONWEB ni. Tuan kedai nya jahit sendiri. So, muka dan labuh tudung boleh request..So, bila pakai..jatuh terletak je. Tak delah nak kena pinkan dengan brooch.. Sangat suka..

Korang simpan tudung korang macamana? Nak tahu cara yang sesuai untuk Penjagaan Tudung?Bolehlah baca kat SINI.

/bye


4 idea dari anda:

MrS. F!zA said...

kita simpan tudung lipat je semua..kekeke yg ada awning je kita hangerkan dia..kekeke

Nur Hanani said...

@MrS. F!zA
simpan dengan cara lipat eh.. :)

chekgu azam aziz said...

jual la balik kalau dah banyak sangat tudung tu..hehehe

Nur Hanani said...

@chekgu azam aziz
tak de la nak jual..bagi orang je.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...