Nuffnang Ads

Saturday, May 7, 2011

20 iPad2 untuk dimenangi!!! Promosi FUEL UP Petronas..

Hi,/hihi

Sape yang nak menang iPad2 secara percuma? Ada tak yang nak? Jom kita ramai-ramai ke stesyen minyak PETRONAS hari ni (7 Mei dan 8 Mei).


Macamana caranya?

Isi minyak laaa..bukan payah benar pun kan. Kita pun memang nak kena isi minyak kan.. Tapi ada syaratnya la pula..

Apa syaratnya?

1.Isi minyak dengan jumlah yang tepat. Seperti :
a)RM30.95
b)RM50.95
c)RM70.95
d)RM100.95

Wah,semuanya ada nombor 95 kat belakang kan? Itulah simbolik untuk minyak PETRONAS PRIMAX 95 XTRA..

2.Lepas dah isi minyak, kat belakang resit tu..tuliskan nama , nombor kad pengenalan dan nombor telefon.

3.Masukkan resit tu dalam kotak yang telah disediakan kat stesyen minyak petronas..


Lepas tu, kita akan dapat pewangi kereta macam ni..

Dah siap gantung dalam kereta..wangi gak bau dia..

Kalau ada rezeki..insyaAllah akan menang iPad2..Jom la..kita pergi isi minyak PETRONAS PRIMAX 95 XTRA ni. 

Memang sangat berbaloi dan banyak sangat penjimatan yang dapat kita buat. Bak kata pekerja kat stesyen minyak petronas tu tadi.."Ramai pengguna SHELL yang menggunakan RON 97 bertukar ke PETRONAS dan isi minyak PETRONAS PRIMAX 95 XTRA ni. Banyak bezanya." Apa yang beza? kena lah cuba sendiri..

Saya dah cuba..dan siap buat entri mengenai PENJIMATAN MINYAK DENGAN MENGGUNAKAN PETRONAS PRIMAX 95 XTRA ni.

/bye



0 idea dari anda:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...