Nuffnang Ads

Wednesday, May 4, 2011

First time cashout Nuffnang..Best best..

Hi,/hihi
First time cashoutkan Nuffnang..Malas lak nak simpan banyak-banyak.. Tekan terus lah butang cashout..Alhamdulillah..Melepasi target untuk kali ini. Boleh buat motivasi sikit pada diri sendiri lepas ni..Walaupun tak sebanyak mana..tapi syukur pada rezeki yang diberi. Tak pernah terlintas difikiran sebelum ni..



Sekarang dah tinggal RM0.00.. Tak pe..rezeki ada dimana-mana.. Sikit-sikit,lama-lama jadi bukit juga akhirnya..

/bye




17 idea dari anda:

rara pinkmafia said...

bestnya.leh banje macaroon.hehehe

Zyash said...

Tahniah kak nani..

Ietams said...

yah.. kaya..kaya..

blog-tips-kurus said...

acik kayo! bestnye.. :-)

hanani0210 said...

@rara pinkmafia
Alhamdulillah.. :)

hanani0210 said...

@Zyash
Thanx zyash.. :)

hanani0210 said...

@Ietams
hahaha..tak de lah kaya pun.. sikit-sikit aje.Buat motivasi dalam blogging ni. :)

hanani0210 said...

@blog-tips-kurus
acik yang kayo..eden, biasa aje.. :)

saya_arief said...

tahniah2.
belanje eskrem.

hanani0210 said...

@saya_arief
kalau dekat..bolehlah belanja aiskrim..hehehe :)

mamasuri said...

bestnyer dpt cash out..sy tak pernah lagi ni...

Ibnu K said...

Tahniah ya... oklah tu, dah dapat cash out.. Good for you.. cayalah..

hanani0210 said...

@mamasuri
Saya pun baru je lagi bejinak-jinak dengan Nuffnang ni. Mula bulan 12 tahun lepas..inilah baru dapat nampak hasilnya..Tak pe,biarlah lambat..asalkan selamat :)

hanani0210 said...

@Ibnu K
TQ.. alhamdulillah.Ada la sikit rezeki.. :)

zippo miller said...

Bestnye....Zippo pun dok mengire2 lagi beberape angke ha hahahha

hanani0210 said...

@zippo miller
insyaAllah..ada tu.. :)

juanita said...

Wow..bape la agk nye tuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...