Nuffnang Ads

Tuesday, May 31, 2011

Gambar Perkahwinan Salih Yaacob dan Emi

/hihi
Selamat Pengantin Baru...Berseri-seri muka Salih Yaacob..

Pada 30 Mei 2011, selamat sudah Salih Yaacob disatukan dengan Emi atau nama sebenarnya Samihah Bt Sheikh Ali. ( Nama isterinya ni sama la pula dengan nama mak aku.Tak sangka juga..nama mak aku ni glemer. Macam nama Misha Omar gak. Samihah Aishah) . Tadi masa sibuk membeli barang dapur kat mini market, ternampak pula paper Metro dengan Kosmo dengan gambar kahwin Salih Yaacob ni. 

Jom tengok..














Walaupun beristeri 4, Salih Yaacob tetap berlaku adil. Dengarnya mereka akan berbulan madu ke China dengan seluruh anggota keluarganya. Dan, rumah baru juga akan diberi kepada ketiga-tiga isterinya yang terdahulu serta akan berdekatan antara satu sama lain.. Tak salah pun dia mencukupkan kuotanya..dia mampu untuk mempunyai keluarga yang besar. Walaupun umur dah 50 tahun, tapi gayanya memang nampak muda dari usianya..Semoga perkahwinan ini akan berkekalan ke akhir hayat..

Kredit picture pada en. Google..
/bye

2 idea dari anda:

Cik Ila said...

cukup sensasi...semoga mereka bahagia sampai bila2.. ;)

hanani said...

cik ila>sensasi..kita doakan je :) mudah mudahan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...