Nuffnang Ads

Saturday, May 21, 2011

Gambar sekitar pertunangan Khairul Fahmi dan Aimie Harmelia..

Masa blogwalking semalam, entah macamana aku boleh sampai ke blog Jejari Runcing milik tunang Khairul Fahmi iaitu Aimie Harmelia. Baca punya baca, rupa-rupanya, diorang dah selamat bertunang pada 17 Mei 2011 di Kuala Lumpur..Wah, majlisnya meriah betul. Macam dah langsungkan majlis pernikahan je. Siap betemakan ala-ala padang pasir gitu..







 Kalau nak tengok lagi banyak gambar sekitar majlis ni, bolehlah ke blog Jejari Runcing. Semua gambar diatas diambil dari sana..Selamat menjamu mata lah ye..




5 idea dari anda:

cikgurofidah said...

mula tgk nama khairul fahmi. tkjut tgk sma ngn rakan sekerja... tp pikir balik, oo goal keeper ni... muka dia dh la cm cina mcm org tajikistan dh.he.apa pun tahniah le

hanani said...

cikgurofidah>hehehe nama serupa,orang je yang lain..jangan lah terkejut lagi tau. :)

Zyash said...

Oh....smart la tema ne...

hanani said...

zyash>aah kan. Tema macam masa mawi kawin dulu..

KiD said...

selamat bertunang keeper!! hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...