Nuffnang Ads

Tuesday, May 3, 2011

Jenama kapas muka juga penting tau..

Hi,/hihi


Selalunya kalau orang kata, beli apa-apa pun sama je. Nama pun kapas muka. Tapi bagi aku, ianya banyak beza. Kalau nak yang terbaik mestilah kena pilih. Banyak dah jenama kapas muka aku try. Tapi, ada yang tak abis pakai lagi..aku dah beli yang lain. Tak best lah..


So, masa ke Midvalley hari tu..aku ke Watsons dan tanya promoter kat situ.. So, aku buat rumusan..harga yang mahal..barangan itulah yang bagus. Tapi untuk kapas muka ni betul lah.. Yang dalam gambar atas ni,memang best tau. Harganya baru RM5.90 sahaja..Ada 100 keping..


Macam nilah kapas muka tu..kalau kita nak guna toner..tak de lah ada melekat-lekat kapas tu kat kulit muka kita.. Sangat terbaik..disyorkan untuk anda..


Kapas muka ni pula tak best langsung..Harganya RM5.90 tapi dapat dua bungkus kapas muka ni. Tapi hasilnya aku tak suka..melekat-lekat pada kulit muka..Ada 4 bungkus lagi kat rumah aku ni. Nak buat apa pun tak tahulah.. Simpan je lah..

Betul tak pendapat aku? Biarlah bayar lebih sikit untuk mendapatkan hasil yang baik..Apa brand kapas muka yang korang gunakan?

/bye



8 idea dari anda:

deDetz said...

oh kapas muka pun kena jaga ea?
huhu baru tahu hari ni..hehe
nanti nak try jenama yang kakak guna lah juga =)

rara pinkmafia said...

tp rara pakai yg dpt 3 paket tu.best gak.ehehhehehe.

hanani0210 said...

@deDetz
Aah la dik..sebab bila guna toner untuk dap dap kat muka tu..kapas pun melekat sekali kat kulit.. tapi bila tukar yang baru ni, ok sangat.. :)

hanani0210 said...

@rara pinkmafia
rara, ikut keperluan la kot kan..ikut mana yang sesuai.. :)

hanani0210 said...

@rara pinkmafia
rara, ikut keperluan la kot kan..ikut mana yang sesuai.. :)

hanani0210 said...

@rara pinkmafia
rara, ikut keperluan la kot kan..ikut mana yang sesuai.. :)

Dunia Sang Suri said...

kapas muka pn nk kena tgk yg elok jgk yek.. mgkn cara hanani pegang kapas tu utk dap2 kat muka kot yg silap? cuba perati cara beautician kat salon2 tu pegang kapas muka masa nk dap2 toner kat muka kita.. salon biasanya guna kapas muka yg murah (jimat kos) tapi cara diorg pegang tu yg membuatkan kapas tu tak lekat kat muka
(letak kapas muka pada jari tgh dan kepit guna jari manis dan jari telunjuk..insyaallah kapas x lekat kat muka..hehehe..suri ni bekas beautician gak dedoluu..hehehe.)

hanani0210 said...

@Dunia Sang Suri
oh ye ke..nanti nak try lah cara ni.. thanx ye Dunia Sang Suri.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...