Nuffnang Ads

Friday, May 13, 2011

Katalog Tupperware Kempen 4/2011 ;16 Mei hingga 30 Jun 2011

Hi,/hihi
Kepada peminat-peminat Tupperware, kat sini ada saya masukkan gambar terbaru barangan Tupperware untuk kempen 4/2011. Jomlah cuci mata dulu..


















Ada yang berminat? Contactlah saya..hehehe

/bye


5 idea dari anda:

KiD said...

waaaahh.. tokey tupperware rupanya!! caiyok!!
Terima Kasih 1000 Followers Blog ShaKiddo!!

along said...

saya baru nak mula kumpul brgn tupperware ni cikgu nani..tapi sy bukan ahli tw.suka bila baca n lihat blog awak ni..teruskan...

hanani said...

@KiD
takdelah tokey pun..biasa aje.. :)

hanani said...

@alongbukan ahli?ambillah no ahli saya..boleh dapat murah. Rugi tau..kalau nak,e-mail saya kat nhnn09@yahoo.com

Bella Enveeus said...

saya ada seorg kawan yg gila betul dgn tupperware.. macam2 ada kat rumah dia.. haha.. but barang ni mmg bagus pun.. tahan lama n cantik juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...