Nuffnang Ads

Monday, May 30, 2011

Lambakan Gambar Bertahun-tahun..

/hihi


Gambar yang ada disimpan bertahun-tahun..Memula simpan je elok-elok dalam CD..tapi bila nak recall balik sesuatu peristiwa tu..payahlah pulak. Takkan nak On PC/ laptop kalau nak tengok gambar kan.. So, decide untuk cuci lah segala macam gambar yang bersimpan rapi tuu.. Itu pun ada lagi yang ntah dimana letaknya.. Uisshh payah la kan.. Sayang kalau tak disimpan. Mana nak dapat lagi gambar kenangan. Masa tak dapat dipatah balik.. 

Bila dah siap cuci tu, rasa puas dapat tengok.. Hehehe senyum sesorang tengok gambar kenangan tu. Teringat la kenangan manis masa belaja di maktab dulu.. Lama dah tak jumpa kengkawan seperguruan. Masing-masing dah dok jejauh. Payah la nak jumpa.

Harga sekeping untuk saiz 4R ialah RM0.38 sen. Murah ke mahal ye? Korang suka cuci gambar atau simpan gambar je? Yang mana satu pilihan korang ye?
/bye


0 idea dari anda:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...