Nuffnang Ads

Tuesday, May 31, 2011

Layan Hati dengan Pizza Hut..

/hihi
Hati yang frust dan sangatlah geram membuatkan aku melayan Pizza Hut sesorang lepas habis waktu kerja..Ini gara-gara Entri Ini.. Mula-mula tu tak tau la apa yang nak dingap.. Nasib baiklah staff Pizza Hut ni sanggup melayan segala pertanyaan aku. Last-last decide makan ni..

Tengok balik gambar ni buat tak tahan lah.. Nak makan lagi..(Uish..macamana la berat badan tak naik.Hehehe)


Air bergas tu, memang tak usik pun. Tapi sebab dah kira 1 set..jadinya ambil je lah. Tapi tak leh telanlah air macam ni..

Lama juga la melayan perasaan dalam Pizza Hut ni. Nasib tak ramai orang.. So, ok ok je lah..Kalau ginilah gamaknya orang layan hati yang tengah geram..memang susahlah nak jaga badan. Asal susah hati je makan..Hmmm

Korang kalau susah hati, apa korang buat selain dari berdoa padaNya? Bagilah cadangan..
/bye


4 idea dari anda:

pena rozie said...

Pizza memang the best

hanani said...

pena rozie>pizza memang sentiasa best. :)

Tv-Series/Movie Download said...

dah lama x layan pizza ni...

hanani said...

Tv-series> jom la pekena pizza sesekali.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...