Nuffnang Ads

Saturday, May 21, 2011

Manusia Tenggelam..

Kalau baca pada tajuk entri ni, dalam maksudnya tu..tapi itulah kenyataan yang harus kita hadapi..





"Dunia ini adalah lautan yang dalam, dan ramai manusia yang tenggelam di dalamnya. Oleh sebab itu, sediakanlah perahu untuk belayar di atasnya. Perahu tersebut ialah takwa kepada Allah"
<Luqman al-Hakim>


Marilah sama-sama kita renungkan untuk kebaikan bersama..




4 idea dari anda:

leyzajamil said...

tenggelam? banyak maksud tu..tenggelam tak timbul2 pun ada.

eh! kebetulan sama lak background kita nani. mcm janji2 aje kan.

bercita2 nak jadi pakar motivasi? boleh tapi jangan jadi macam dia ni

kakyong said...

jika takut tenggelam, jgn berumah ditepi pantai... ;)


n3 terbaru kakyong
Menang strawberry white coffee GA Eyriqazz@GTO
NOra Elena–review episod 3
Aliya boleh tulis dengan betul

hanani said...

leyza> aahkan sama lak background. Sehati sejiwa ke?hehehe, Janganlah tenggelam yang tak timbul tu..ini hanyalah falsafah saje.. :)

hanani said...

kakyong> ini falsafah..tak de kena mengena dengan sesapa.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...