Nuffnang Ads

Tuesday, May 3, 2011

Produk Lancome Free RM2000 from Contest Nuffnang..

Hi,/hihi


Baru-baru ni aku ada cerita mengenai contest Nuffnang yang aku join dan menang hadiah dari Lancome bernilai RM2000. Bestnya.. Hari Jumaat aku ke pejabat Nuffnang di KL untuk ambil hadiah aku ni.

Jom tengok apa yang aku dapat. Best sangat tau..






Banyak kan? Ada 9 produk Lancome yang aku dapat..


Bestnya dapat Lancome Genifique ni. Kat kaunter jual dengan harga RM295.


 Teint Miracle Foundation..


 UV Expert GN-Shield. SPF 50 PA+++


Perfume Tresor in Love Lancome


 Eye shadow dan blusher..Bestnya..




 Lipstik, Gloss, Mascara hitam , Powerbooster putih, Eye liner, Teint Miracle Touch Corrector




Nampaknya, sekarang ni aku ada dua perfume Tresor in Love, Lancome..Bestnya..buat stok perfume la aku..Sukanya..

Terima kasih Nuffnang atas invitation ke workshop Lancome yang lepas dan kerana inilah aku dapat berpeluang memenangi hadiah bernilai RM2000 ini. Terima kasih Nuffnang dan Lancome..

Anda macamana?suka tak? Jom lah kita join apa-apa aktiviti dari Nuffnang..

/bye



2 idea dari anda:

aiman said...

jele nye tgk brg make up tu........ :) btw, tahniah u!

hanani0210 said...

@aiman
TQ.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...