Nuffnang Ads

Wednesday, May 18, 2011

Wangi wangian..harum semerbak.

Hi,/hihi
Baru-baru ni aku tambah lagi koleksi minyak wangi aku..Beli secara online dan dipercayai 100%.. Dah dua kali aku beli dengan Perfumeberry..Ok aje dan memang 100% original lah. Apa yang aku beli? Jom tengok..

 Chloe EDP. Memang best baunya. Bau bunga bungaan..

 Miss Dior Cherrie ni memang tak disangkal lagi baunya..Memang best..

Lepas ni apa lagi koleksi haruman yang aku nak tambah lagi ye..Hehehe..
Dalam senarai aku ni, aku rasa nak tambahkan
1. Bvlgari Rose
2. Ralph Lauren Romance

Korang suka haruman apa ye?Minyak atar?Jangan minyak gas ataupun minyak dagu sudah la ye..hehehe

/bye


4 idea dari anda:

cikgurofidah said...

em saya g kl.. tgk D&G... the rose one.. bau rose.wanginya tp skrg mesti dh ada yg terbaru...cuba la.heh

Fatin Baharum said...

nina ricci- ricci ricci

best.try la :)

latest entry : the convocation ♥

hanani said...

@cikgurofidah
oh ye ke..bolelah cari pas ni.. :) TQ

hanani said...

@Fatin Baharum
best eh nina ricci dgn ricci ricci..ok boleh gak try ni.. tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...