Nuffnang Ads

Wednesday, May 4, 2011

WOW!! Savers..50% Discount at Pizza Hut..Jom la..

Hi,/hihi
Sekarang ni kan Pizza Hut tengah buat promosi sampai 50% discount untuk lima hari sahaja. Setiap hari, menunya berbeza.. Memang puas hati la makan. Kuantiti makanan pun sama, tak ada apa yang kurang. Best kan.. Apa lagi yang nak tunggu..jom le. 

 


Sebabkan aku pergi masa hari Selasa, menu nya ialah Meatballs Bolognaise dengan harga RM5.25 sahaja. Separuh daripada harga asal..Memang kenyanglah makan..



Untuk makanan yang aku makan ni, jumlahnya hanyalah RM9.60 aje..Ok la tu kan. Tak lebih dari RM10 pun..


Menu 50% discount tu mengikut hari ialah :

Isnin : Hawaiian Chicken Personal Pan Pizza (RM4.50)
Selasa : Meatball Bolognaise (RM5.25)
Rabu : Super Supreme Personal Cheesy Lava Stuffed Crust Pizza (RM6.75)
Khamis : Island Supreme Personal Pan Pizza (RM5.90)
Jumaat : Creamy Carbonara (RM5.25)

Ada yang nak pergi tak? Memang berbaloi tau.. hehehe

/bye




3 idea dari anda:

@e_da said...

bagus ni.. nak try gakla..

hanani0210 said...

@@e_da
jimat sangat tau..hari ni punya menu lagi best..g la try :)

z a z a said...

lamenye dah x makan kat pizzahut.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...