Nuffnang Ads

Wednesday, June 29, 2011

Apa keyword hari ni ?

/hihi


Hari ni seharian bercuti dari berblog. Bila semak je blog ni, first aku cek ialah keyword.. Haa..walaupun tak update blog aku hari ni, tapi bilangan pengunjung ke blog aku ni alhmadulillah. Ini yang dinamakan permainan SEO kan..

Carian google yang paling banyak ialah nama Sam Bunkface.. Memang tetiap minggu, ada je nama Sam Bukface akan diterjah masuk di blog aku ni. Dan yang paling best, ada lak yang cari ibu Hanis Zalikha.. Famous nya aunty Nani Rostam ni kan..

Ada juga yang nak semak senarai hitam PDRM.. haaa apa kes lak tu? Ada rasa nama kena senarai hitam ke? Takutttt... Yang lelain tu, ofkoslah ada yang cari cerita pasal tudung Pearl Haya dengan Inner Neck Cover.. Aku harap, apa yang orang dok cari menggunakan google dan terlekat masuk kat blog aku ni, berpuas hatilah kiranya dengan maklumat yang ada ni.. Hehehehe, lain kali, bolehlah baca lagi ye..

/bye



4 idea dari anda:

KiD said...

waaaahhh... jadi pakar dah nih.. pssstt, aritu dtg dgn dad ke?

EARNic said...

hahaha bijak idea blogpost bro ni. haha main keyword ni

CIK FERRA AWW said...

WAHHH SYOKNYE RAMAI ORG DATANG KAT BELOG DIA AWWW^^

madammondoq said...

wah!! semakin maju.. tahniah!! upgradekan lagi teknik SEO tu..

REDMUMMY BLOGGER HEBAT KE? - http://bit.ly/mi1WzL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...