Nuffnang Ads

Sunday, June 19, 2011

BE ke 8 untuk tahun ni.. Thank You Nuffnang..

/hihi


Alhamdulillah dengan rezeki yang diberikan olehNya.. Bertambah lagi BE yang diterima. Yang terbaru ni aku dapat BE Standard Chartered Credit Card LB dari Nuffnang.. Ada 2 BE yang sedang berjalan sekarang ni.





Tapi aku tak faham lah apa maknanya LB, SS dengan LR? Korang tahu tak? Adakah LB untuk LeaderBoard, SS untuk Skyscrapper dan LR untuk Large Record? Kalaulah betul..baru hari ni kutahu. Hehehehe..
/bye

16 idea dari anda:

ajumohit said...

tahniah nani, byknya BE dia..aju baru 2 ketul jek... ehhehe

samizul.net said...

Tahniah sis! Moga +bersemangat berblog ni, ehe.. d(^^,)

KiD said...

masyuuuukkk!!!! tahniah.. :)

hanani said...

ajumohit> Terima kasih.. :)

hanani said...

samizul.net> TQ ye.. ini biasa aje. Tak lah banyak cam blogger lain. :) Buat semangat aje..

hanani said...

kid>awak lagi masyuukk :)

Miss Y and Her World said...

aah. memang betul lah tekaan awak tu.

tahniah dapat BE ;)

Traffik Meningkat Gara-gara Earning Nuffnang?

saya_arief said...

wah..best2..
tahniah.

ken said...

nice :)

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ said...

beshnye banyak BE DIA..

Sa Y. said...

bestnyer~~~ jealous~ :((

hanani said...

miss y>TQ :)

hanani said...

saya arief>terima kasih.. :)

hanani said...

ken>tq yer :)

hanani said...

Sa y> janganlah jeles.saya budak baru je belajad dalam alam blogging ni :)

madammondoq said...

wah.. mesti dah banyak kumpul dlm tu kan? hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...