Nuffnang Ads

Friday, June 3, 2011

Gambar Perodua Myvii Edisi Baru .Adik kepada Myvii. Lagi Best..

/hihi
Perodua Myvii edisi terbaru akan berada dipasaran tak lama lagi. Tempahan Myvii bermula esok (Sabtu,4 Jun 2011) dengan hanya bayaran RM400 sahaja.. Anda semua boleh menempah di mana-mana 178 cawangan Perodua di seluruh negara.

Dari sudut pandangan aku, Myvii adalah pilihan terbaik untuk pengguna. Jimat dan fleksibel.. Lagi Best adalah tagline Myvii baru ni. Jom tengok gambarnya pula..

 Kredit gambar di SINI.

 Kredit gambar di SINI.

 Kredit gambar di SINI.

 Kredit gambar di SINI.

Kredit gambar di SINI.

Kredit gambar di SINI.

Memang sangat bestlah. Ada banyak penambahan yang telah dilakukan. Ada EPS, GPS, dan bentuknya yang aerodinamik mesti akan mendapat tempat dihati peminat kenderaan di Malaysia.. Kalau aku tak de kereta lagi..mahu aku pergi tempah esok ni.. 

Apa pendapat korang? Kalau tak beli pun, aku nak pergi juga tengok kat Perodua esoklah..

/bye

12 idea dari anda:

hudaa.udey said...

thanks 4 de entry.. baca trus pggil parent nk g tgk myvi baru.. hee :D

hanani said...

hehehe..ni mesti nak tempah esok kan. :)

THE LEKAT LEKIT STORY said...

teringat masa kerja dengan dealer proton.. mcm2 kerenah org nak beli kereta.

hanani said...

thelekatlekit> oh ye ke..mesti esok macam2 gelagat ada kan. :)

KiD said...

berapa hengget nih?? mesti mahal sikit.. huhuhuh

hanani said...

kid>harganya mula dari rm48k hingga rm54k kot..kena tunggu lancar dululah baru reveal harga..

Aqilah Nur said...

alaaa..kalo la myvi ni satu rm10, lama dh beli.

hanani said...

aqilah>hehehe kalau la ada, itu hanyalah mainan je dik.. :)

intan izani said...

aha. husband sy keje perodua so hubs cakap mmg lagi cantik yg ni.

hanani said...

intan> memang cun n stylo skit kan.. :)

tiefazatie said...

nak pink!hihi

hanani said...

tiefazatie>pink eh..boleh isi borang order eh. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...