Nuffnang Ads

Monday, June 20, 2011

M&Ms Vote & Win. Korang dah Vote?

/hihi


Coklat M&Ms ni memang sedap. Aku suka yang ada peanut kat dalam.. Pelbagai warna ada. Tapi bila makan tu, main ngap je lah..Tak de la pula nak memilih warna apa untuk dimakan.

Maskot Coklat M&Ms ni comel je.. Terer sape yang punya idea ni.. Memang sangat sesuai dan ianya mewakili setiap warna coklat M&Ms ni.



Korang dah vote tak warna apa yang korang minat?  Tak tahu macamana nak vote? Jom KLIK SINI. Setakat ni hanya 20,943 orang (sehingga 1.30 am; 19 Jun 2011) telah mengundi dan peratus undian adalah seperti :
  • Merah mendahului dengan 63%
  • Biru sebanyak 12%
  • Hijau sebanyak 9%
  • Kuning sebanyak 9%
  • Oren sebanyak 7%


Oh! ramai sungguh yang vote untuk merah yer.. Merah tandanya berani.. Jauh meninggalkan pesaing-pesaing yang lain.. Korang yang suka warna lain dari tu..apa lagi..votelah sekarang!!!



p:s/ aku dah vote warna merah..Hehehehe

/bye


4 idea dari anda:

KAMIHIDUP said...

vote biru. :)

KiD said...

KID PUN UNDI MERAH! HEHEH

Jumpa Blogger REDMUMMY.COM di OREO DADDY DUNK

hanani said...

kamihidup> vote jangan tidak.. :)

hanani said...

kid>hehehe samalah kita :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...