Nuffnang Ads

Wednesday, July 13, 2011

BATA POWER..selesa dikaki, selamat dipoket..

/hihi

Sejak berkurun lamanya BATA setia dihatiku... Hehehehe.. Jenama kasut yang tak asing lagi. Dari zaman persekolahan lagi tahun 80-an hingga 90-an aku dah gunakan kasut BATA ni. Sampai kerja skang pun, masih lagi beli kasut BATA.. Kalau dulu-dulu abang aku selalu dapat kasut Pong Kyong..(ye ke ejaannya ni) Hehehehe..teringat lak zaman blaja dulu.Budak-budak laki baya abang aku suka pakai kasut ni. 

Ok, kita citer pasal kasut BATA lak... Hmmm sebabkan sekarang ni banyak event melibatkan sukan..Terpaksalah cari kasut yang sedap dan selesa untuk bersukan. Masa larian serentak 1 Murid 1 Sukan hari tu, aku pakai kasut Adidas yang dok bawak jalan tu... balik umah sakit kaki..Tak boleh jadi ni.. Kena gak cari kasut BATA.

Jadinya, dapatlah kasut ni..Murah, best dipakai dan fleksibel..Bak kata aku, "Selesa dikaki, Selamat dipoket". Hehehe...









P/S: Haaa sekali beli dua dapat.. pas ni kalau tak bersukan gak..payah la nak cakap. Hehehehe

Korang suka tak pakai kasut BATA?Walaupun jenamanya,harga yang murah..tapi aku rasa sangat berbaloi. Sekarang ni BATA punya keluaran sangat Comfit..

/bye


2 idea dari anda:

KiD said...

kasut fung kyong... hehehehe

hanani said...

aah la kid..betul2.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...