Nuffnang Ads

Sunday, July 3, 2011

BE Grapevine dari Nuffnang..Apa tu?

/hihi

Alhamdulillah..Bulan ni dapat lagi BE baru dari Nuffnang..BE yang ke-9 aku terima dari nuffnang. Bulan lepas tak sempat tekan butang cashout.. Waaaa.. Cek yang terdahulu pun belum sampai lagi.. Tak pelah, akhir bulan ni la tekan cashout.. 




Kali ni dapat BE Proton Inspira Test Drive Grapevine.. Wah..sape yang suka nak kumpul Grapevine tu, meh la ke blog tak seberapa ni.. 

/bye



6 idea dari anda:

KiD said...

grapevine tak kira masa dan blog.. kekadang kul 2-3 pagi... dan blog2 baru pun ada kuar, bukan kat blogger lama je. btw, tahniah hanani.. :)
Tingkatkan Trafik Dengan Komen dan Entry Terbaru d...

CIK FERRA AWW said...

SBBB AWK BARU DPAT BE, I TOLONG KLIK LAH KEKE

sarah said...

wah bestnya dapat grapevine..kami ni blom penah dpt lg :(

Ho kang tao said...

Grapevine tak keluar frequent sangat..tapi congrates gak..

madammondoq said...

wah!! best2... i tak pernag lg dpt grapevine tu!! bagi tips sket..

Suri Safiyyah said...

hai..sy pun penah gak dpt grapevine ni...tp x smpat pun nak tekan..sbb masa tu xtau mende tu la grapevine..huu...naif nye sy...=(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...