Nuffnang Ads

Friday, July 8, 2011

Muka Baru Blogger.Com.. Lebih tersusun..

/hihi

Tadi baru sempat aku buka blog ni. Seharian sibuk di sekolah dan lawatan kawasan ke Jusco.. Buka-buka je blog aku ni, terus rasa kejanggalan kerana muka baru nya.. Ntah bila agaknya dah ganti baru ni..



Buka-buka je terus macam ni.. Wah, Blog Cik Epal yang pertama..Baru update cik epal eh.. Puas gak la aku explore muka baru ni.. Nampak lebih tersusun gitu.. Nanti dah lelama guna, biasa lah nanti. Mula-mula je rasa kepayahan sikit..



Nak post entri pun lebih mudah. Saya suka muka baru ni..


Tapi yang aku pelik ni, dah 2 hari aku publish entri tak de satu komen yang masuk. Selalunya mesti ada lah. Paling kurang satu komen ada.. Bila aku tengok kat shoutbox..baru terperasan akan kesalahan html blog aku ni.. TQ Kid dengan Bella Enveeus kerana telah memberitahu masalah blog aku ni..

Tapi bila nak ubah coding html tak jumpa la pula.. Rupanya ada pada bahagian Template bahagian bawah sekali (kena scroll down sampai bawah) dan cari Edit Template..

Ok, pas ni dah boleh komen dah...

P/S: Korang suka tak muka baru blogger ni?Aku suka.. hehehe

/bye



3 idea dari anda:

Che Sayzzuwan said...

Hai u jom join my contest...=)

http://duniadalamjaket.blogspot.com/2011/07/limited-edition-10-contest-senyuman.html

hanani said...

che>TQ sudi baca blog ni.. :)

Bella Enveeus said...

hehe dah tukar WP dah tak tau la pulak.. tp kalau blogger cuba upgrade n buat lebih baik, tentulah bagus n sokong! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...