Nuffnang Ads

Saturday, July 2, 2011

Terserlah kegembiraan Jimmy Shanley pada Zahrah Shanley..Alahaiiii manisnya kurma ini..

/hihi

Gambar dari Ohbulan.com


Cute sangat anak Jimmy Shanley ni.. Sebelum ni ada aku buat entri mengenai Pertemuan pertama Jimmy dengan Zahrah Shanley. Sesiapa yang tak baca lagi, boleh lah Klik Sini..


 Gambar dari SINI


Gambar dari SINI


Melalui harian kosmo, aku dapatkan gambar Jimmy dan anaknya yang mana gambar tersebut menampakkan wajah Jimmy yang penuh dengan kegembiraan setelah bergelar bapa. Semoga dengan kehadiran Zahrah Shanley, keluarga ini akan mampu bertahan dan berbahagia hendaknya.. Anak yang cute macam Zahrah ni, kalau sedang bermasalah pun, akan hilang segalanya.. Ini pendapat aku lah..

/bye



9 idea dari anda:

CIK FERRA AWW said...

WAH THEY ARE SO SUWEEET

KiD said...

comelnya zahrah.. moga jadi anak yang solehah besar nanti..
BE Nuffnang ke11 tahun 2011

zmah said...

Insyaallah anak itu pengikat kasih-sayang ibu bapanya.

mira bia said...

comel sgt si zahrah tu. terserlah kegembiraan jimmy. hope jimmy n isteri dpt berbaik utk anak.

hanani said...

cik ferra> aah sweet sangat :)

hanani said...

kid>insyaAllah.. :)

hanani said...

zmah> iye betul tu..pengikat kasih sayang.. :)

hanani said...

mira bia> yer la..insyaAllah mudah-mudahan :)

Taste Of Tapah said...

harap-harap kekal dan ada perubahan dalam pergolakan keluarga mereka ini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...