Nuffnang Ads

Thursday, August 25, 2011

Cantiknya acuan puding Tupperware ni..

/hihi

Sekarang ni asyik nak makan pencuci mulut je. Perkara ni biasanya berlaku masa bulan Ramadhan aje.. Itu lah kelebihan bulan Ramadhan ni. Diam tak diam, dah nak hampir masuk bulan Syawal.. Oh, ok..berbalik pada cerita pencuci mulut ni.. Nak buat senang aje.. dan nak lebih menarik lagi..mestilah kena ada acuannya yang cantik.. Tak gitu? Bila nak makan tu, berselera aje.. hehehe





Inilah Jellete Set dari Tupperware.. cantik sangat dan boleh pakai dan simpan sampai bila-bila..sangat colorfull.. 

Kalaulah depan mata terhidang pencuci mulut yang cantik, sedap mata memandang..makin laju la masuk dalam perut. ye tak? Hehehe


Sedapnya lah puding ni.. Gambar dari carian Google..



P/S: Korang suka tak makan pencuci mulut? Sedapnya kalau dapat makan sekarang ni.. IShhhh..

/bye


0 idea dari anda:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...