Nuffnang Ads

Wednesday, August 10, 2011

Kad Jemputan Perkahwinan Norman Hakim dengan Memey. Lain dari yang lain..Cun..

/hihi

Serius kalau tengok kad jemputan kahwin Norman dengan Memey ni lain dari yang lain.. Rasanya belum ada lagi yang buat cam ni. Ke aku yang tak tahu.. Hari bahagia mereka semakin hampir. Gembira ye tak? Ditaja berjuta-juta.. Macamana la majlisnya tu nanti ek? Majlisnya akan berlangsung pada 24 September 2011 ni.. Dah tak lama lagi tu.

Gambar dari Beautifulnara.com

Semoga majlis mereka nanti akan sukses hendaknya...

/bye


16 idea dari anda:

KiD said...

kad kawin biasa2 sudat.. nanti orang buang jugak.. huhuhu

Dhia BellamiZam said...

stuju ngn kid :)

izfanora said...

boleh mkn ker kad kawin nie? hahaha.. xtahu lah nape xsuker dorg nie. huh !

Umie Artoqiemie said...

kretip ar..
waa, dah nak kawen dah dorang.

Untitled said...

serius giler ak xsuke dieorg ni. dh ad anak pon norman tu tp gtal2 cm bjang plakk. si memey tu plak sksi giler ...

p/s: doakn dieorg bhagia, kekal hgga akhr hayat :)

leyzajamil said...

betul kata kid, mahal2 macamanapun kad tu org akan buang jugak, tapi apa kesah, kad tu pun entah2 ditaja..rezeki....

madammondoq said...

apalah perasaan abby tengok kad ni ek? huh...

cik lya said...

untunglaaaa

hanani said...

kid>yer la yang biasa sudah..tapi yang suka nak simpan untuk anak cucu nengok suka la kad yang very the cun ni.. hehehe..

hanani said...

izfanora>hehehe sy pun kureng gak dengan pasangan ni..macam berlakon lebih banyak dari realiti je..

hanani said...

umie>org lain kot yg bagi idea.. kretip ek.. :)

hanani said...

untitled>kita doa je la utk kebahagian diorang...

hanani said...

leyza>aah kan. ntah2 smuanya tajaan.. :)

hanani said...

madammondoq> abby dah lali..tak de perasaan dah kot.. :)

hanani said...

cik Iya>untunglah kan.. :)

Bella Enveeus said...

ish apelah membazir banyak2 mcm ni.. baik guna duit tu bersedekah.. sekurang2nya org yg menerima sedekah tu panjatkan doa, lebih berkat hubungan dorg.. ish ish

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...